עיצוב ארונות בגדים | רהיטים און ליין

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

עיצוב ארונות בגדים


 
מעוניין בפרטים נוספים?
ארונות בגדים למכירה אונליין
מאמרים נוספים:
ארונות קיר
חדרי שינה
מערכות שינה - סטארי נייט
חדרי ילדים וחדרי נוער
מזרן
מזנון ויטרינה ושולחן סלוני
ספות נוער ומיטה וחצי סטארי נייט
ספות נוער ומיטה וחצי מדי קומפורט
חשיבות המזרן וכיצד נבחר מזרן המתאים לנו

כאשר חושבים על הרהיט הגדול ביותר בחדר, מלבד המיטה, זהו ארון הבגדים. ברוב חדרי השינה, אין חדר ארונות וארון הבגדים הוא פריט הריהוט החשוב ביותר. ישנן אינספור חברות ונגריות העוסקות בנושא עיצוב ארונות בגדים. ישנם סגנונות רבים, צבעים מגוונים, גדלים שונים ושימושים שונים לארונות בגדים.

עיצוב ארונות בגדים - שילוב של יופי ונוחות

עיצוב ארונות בגדים צריכים לשלב נוחות ואסתטיקה. שילוב כזה הוא הכרחי לבחירת ארון, כיוון שמשתמשים בו לפחות כמה פעמים ביום, והוא גם פריט עיצובי בחדר. כל אחד יכול לבחור את הארון הנוח עבורו, אם זה ארונות בגדים הזזה, או ארון עם דלתות פתיחה קלאסיות, גבוה או נמוך, רחב או צר. סוג הידיות והדלתות משפיעות גם הן על נוחות הפתיחה והסגירה של הארון. בנוסף, חיצוניות הארון היא משמעותית, היא צריכה להיות בהתאם לעיצוב החדר ולשדר את אותה האווירה.

כמו בפריטי ריהוט רבים, כך גם בארונות ישנם כמה סגנונות בולטים. ישנו סגנון עיצוב קלאסי, פשוט ונקי, אשר אלו הם בדרך כלל ארונות עם דלתות פתיחה, בצבעים עדינים, מעץ או פורמייקה. ארונות מודרניים יותר מצופים חומרים בוהקים יותר כמו זכוכית. הם בדרך כלל מעוצבים בצורה חדה, הכוללות את הידיות והדלתות, ומזוהים לרוב עם דלתות הזזה. ישנו הסגנון הכפרי והסגנון העתיק, שגם הם מאופיינים בדרך כלל בשימוש בעץ בצבעים שונים, ידיות מקושטות ממתכת, וגימור עתיק.

עיצוב ארונות בגדים - בחירת העיצוב המתאים

עיצוב ארונות בגדים, תלוי בעיצוב החדר כולו. בחירת צבע הארון והסגנון שלו צריך להיות בהתאם. לדוגמא, בחיפוש אחר ארונות בגדים לילדים, חשוב לבדוק אם החדר מעוצב בצורה קלאסית או מודרנית, צבעונית, או נקייה, וכך לבחור את הארון. ישנם מומחים לעיצוב, בחנויות השונות אשר יכולים להתאים עבורכם את הארון. מומלץ להגיע לחנות עם מידות החדר ואף תמונות שלו, בכדי למצוא את הארון המושלם.

עיצוב ארונות בגדים - ההתאמה לחלל החדר

ניתן ליפול בקלות בקניית ארון, כאשר לא מבצעים מדידה מדויקת של החלל במיועד לארון. לפני בחירת העיצוב, מומלץ למדוד את הרוחב, הגובה והעומק של החלל. אם מדובר על חדר שינה של ההורים, באווירה רומנטית, מומלץ לבחור בארון עתיק, או קלאסי שישדר את אותה אווירה. אם מדובר בחדר האמבטיה, שמעוצב בצורה מודרנית, ארון הזזה, עם ציפוי זכוכית או פורמייקה, יכול להתאים בהחלט. מומלץ להסתכל בקטלוגים שונים של עיצוב, או באתרים שונים באינטרנט ולראות את המבחר הקיים.

דבר נוסף שחשוב להתייחס אליו כאשר מדברים על עיצוב ארונות בגדים, הוא המחיר. ארונות בגדים מעוצבים, לא בהכרח עולים יותר כסף, ניתן למצוא מבחר של ארונות בגדים במבצע, בגלל התחרות הקיימת בשוק. הבדלי המחירים בין סוגי ארונות יכולים להגיע לאלפי שקלים וחשוב לערוך השווואת מחירים נכונה, במיוחד שמדובר בהשקעה לטווח ארוך.

לייבסיטי - בניית אתרים