חדרי שינה - אי של שקט

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

חדרי שינה - אי של שקט


 

חדרי שינה – אי של שקט בתוך סדר יום רועש

חדרי שינה הינם המפלט שלנו מחיי היום יום העמוסים והלחוצים, אי של שקט שבו אנו יכולים לנוח, לקרוא, לחשוב, לצפות בטלוויזיה וכמובן לישון. מקום מפלט ראוי שיהיה מעוצב לפי טעמנו וישרה אוירה של נועם ורוגע.
חדרי שינה משקפים מאוד את אופי האדם שמשתמש בהם, לפי חדר השינה ניתן לדעת מהם תחביבו של האדם, סגנונו האישי, כמה זמן הוא מבלה בחדר השינה ועוד.

הלב של חדרי שינה – המיטה

הרהיט המרכזי שנמצא בחדרי השינה הוא כמובן המיטה. קיימות מיטות בגדלים משתנים ממיטת יחד או מיטה וחצי ועד מיטות זוגיות בגודל "קינג-סייז" המגיעות עד גודל של 2X2 שאפשר לישון בהן גם לאורך וגם לרוחב. מיטות בנויות מחומרים שונים כגון: ברזל, עץ, עור, דמוי עור, בדים, פלסטיק וכמובן כל סוגי העץ בגימורי מלמין פורניר או צביעת חדרי שינה בשלייף לק שחזרה לאופנה לא מכבר ועוד- כמובן שניתן לעשות בינהם שילובים שונים שיתיאמו לעיצוב חדרי שינה שונים. מיטות יכולות לבוא בצירוף של ארגזי מצעים או מקומות אחסון, מומלץ להשקיע ברכישת מצעים איכותיים מבדים נושמים שיתיאמו לגוונים השולטים בחדר..

חדרי שינה לאוהבי הטכנולוגיה

מלבד מיטות ניתן להכניס לתוך חדרי שינה רהיטים נוספים שיעניקו לחדר השינה את אופיו המיוחד. לאנשים האוהבים את הכלים הטכנולוגיים והפיתוחים האחרונים ישנה אפשרות להכניס טלוויזיה עם מסך שטוח, נורות שקועות בקיר, מערכת קולנוע ומערכת שמע משוכללת. כמובן שניתן לשלב מיטה המתכווננת חשמלית בעלת מצבים משתנים, מתקני ספורט ועוד ככל העולה על דמיונכם ורוחכם.

חדרי שינה כיחידת מגורים

חדרי שינה היום בנויים כיחידות מגורים המורכבות מחדר שינה, חדר אמבטיה, שירותים וחדר ארונות.
חדרי שינה מסוג זה מתאימים לאנשים האוהבים נוחות ומרחב מחייה גדול ומרווח שבו לכל דבר יש מקום אחסון המיועד לו. ניתן לעצב את יחידת המגורים בסגנונות שונים: עיצוב קלאסי ובהיר, עיצוב עתיק מעץ מלא בגווני חום כהה או שחור, או עיצוב כפרי עם רהיטי קש וכריות לבנות - הכל בהתאם לאופי של בעלי הבית.

מחקרים מראים כי שנת לילה טובה הינה המתכון הבטוח לחיים בריאים ונינוחים ויצירת אנרגיה טובה, חדרי שינה המעוצבים תוך התחשבות בצרכיו ואופיו של המשתמש בהם בהחלט מאפשרים זאת.

לייבסיטי - בניית אתרים