ארונות בגדים - ארון קיר | רהיטים און ליין

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

ארונות בגדים


 
ארונות בגדים דלתות פתיחה

ארונות בגדים דלתות פתיחה
ארונות בגדים דלתות הזזה

ארונות בגדים דלתות הזזה



אחד מסוגי הרהיטים הבולטים ביותר בחדר השינה הוא ארון הבגדים. הארון הוא פריט ריהוט לכל דבר, אך חשוב שיהיה שימושי ומתאים לאדם המשתמש בו ולחדר בו הוא נמצא. כאשר חושבים על ארון בגדים, לא מדמיינים מבחר רב מדי, אך זהו אינו המצב. קיימים סוגים רבים של ארונות בגדים, בצורות, צבעים, גדלים ושימושים שונים.

  סוגי ארונות בגדים  

מחירים של ארונות בגדיםסוגי הארונות השונים, מתחלקים לפי כמה קריטריונים. הראשון הוא סוג הארון מבחינת הדלתות שלו, כאשר ארונות בגדים, הזזה ופתיחה רגילה, הם שני העיקריים. הבדל נוסף הוא היכן ממוקם הארון, לדוגמא, ארון קיר, יכול להשתלב בתוך הקיר או בסמוך אליו. בנוסף, מספר הדלתות והמגירות משנות את סוג הארון. ניתן להתאים בעת הזמנת ארונות בגדים את סידור הפנים של הארונות על פי הצרכים האישיים של כל אחד מכם: ניתן להוסיף או להפחית מדפים, מוטות תלייה, מגירות פנימיות וחיצוניות.

מחירי ארונות בגדים נעים לפי גודלם וסוגם. ארון בגדים סטנדרטי בעל שלוש דלתות, עולה בסיבות 1500 ש"ח ומעלה. ארון פתיחה, בעל 4 דלתות יעלה בסביבות 1300 ש"ח ומעלה. ארונות הזזה הם יקרים יותר, וטווח מחיריהם יכול לנוע בין 1800-5000 שקלים, תלוי בגודל הארון ועיצובו. כמו כן, לעיתים ניתן למצוא ארונות בגדים זולים, בדרך כלל אלו הם ארונות בגדים במבצע, מבצעים אשר מוצעים ללקוחות הרשומים במאגר הלקוחות של החברות.

כיצד בוחרים ארון בגדים?

בחירה של ארון בגדים תלויה בכמה גורמים. השלב הראשון הוא להחליט האם רוצים להזמין ארון מנגר או לרכוש אותו מוכן. לאחר מכן רצוי לעשות ספירה והיערכות מראש, שכוללת את מספר הארונות שצריכים, גודל הארונות, ייעודם ומיקומם בחדרים השונים. לאחר מכן, מומלץ לרשום את גודל הארון, סוגו ומימדיו בהתאם למימדי החדר הכוללים עומק, רוחב, גובה והצרכים כגון סידור פנים של מדפים, תלייה ומגירות פנימיות, בעזרת כל הנתונים האלו ניתן  להתחיל לחפש את המוצר המתאים ביותר עבורכם.

טיפים ברכישת ארונות בגדים ושימורם

חשוב להבדיל בין סוגי החדרים השונים שאליהם מיועד ארון הבגדים. אם הוא מיועד למקלחת לדוגמא, רצוי שיהיה עשוי עץ סנדוויץ'. כדי לגרום לארון להראות מעוצב יותר מבלי להוציא סכום כסף רב, ניתן לעשות שילובי גוונים (בעיקר בחזיתות של מגירות) וניתן אף לשדרג את הידיות לידיות מעוצבות. טיפ אחרון הוא להציב שרפרף ליד ארונות גבוהים, למקרה הצורך.

ארונות בגדים הם הבולטים ביותר כאשר נכנסים לחדר, הם צריכים להיות מעוצבים ותואמים לסגנון העיצוב של החדר כולו. ניתן לרכוש ארון בגדים במקומות שונים בארץ, ואף ניתן להזמין ולקבל אותם במשלוח הביתה. פעם, היו קיימים ארונות סטנדרטיים, שנשארו בבית למשך 30 שנה עד שהתכלו. היום זהו לא המצב ושוק הריהוט בכלל והארונות בפרט פורח והמבחר רחב ומגוון. מקובל להחליף את ארונות הבגדים היום לעיתים תכופות יותר מידי 5 עד 10 שנים.

קטגוריות נוספות:  ארונות בגדים דלתות פתיחה | ארונות בגדים דלתות הזזה |
 
לייבסיטי - בניית אתרים