מזרן

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

מזרן


 

בחירת מזרן מתאים

אל תקלו ראש בבחירת מזרן מתאים לחדר השינה. לפחות שליש מחייכם אתם מבלים בשינה על מזרן זה וחשוב שהוא יתאים לכם בדיוק ויהיה מזרן נוח מרגיע ומפנק ויאפשר לכם שינה טובה בריאה לאורך זמן.

אם אתם מתעוררים בבוקר עייפים או חשים בכאבי גב, כאבי שרירים או מתח, הסיבה השכיחה ביותר היא שאתם ישנים על מזרן שאינו מתאים לכם. זה הזמן להחליף מזרן – אל תתפשרו על בריאותכם ואיכות השינה שלכם.

כל מזרן שלנו הוא פרי תכנון קפדני תוך שימוש במיטב הטכנולוגיה והקפדה על הנדסת אנוש לנוחות מקסימלית, שימוש בחומרים האיכותיים ביותר (בדקו במפרט בהתאם לכל מזרן) והכול במחירים שיכולים להתאים לכל אחד.

כשליש מחיינו אנו מבלים בחדר שינה כדי להעצים את החוויות העוברות עלינו בחדר שינה ואת האינטימיות מומלץ להשקיע תשומת לב בבחירת מזרן המתאים לכם. לא כל מזרן מתאים לכל אחד ולא תמיד מזרן יקר יותר הוא הטוב ביותר עבורכם. יש לבחון כל התאמת מזרן לגופה, לבחון את המרכיבים של מזרן לעומת הצרכים והבעיות של הרוכש.
לאחר קבלת מזרן מומלץ לא להסיר את אריזתו המקורית ולישון עליו עד 30 יום אך לא פחות משבועיים ורק כאשר בטוחים שאותו מזרן אכן מתאים לכם ניתן להוציאו מאריזתו. במידה ואתם חשים שסוג מזרן זה לא מתאים לכם תוכלו להחליפו לאחר (כפוף לתקנון).
בבחירת מזרן לחדר הילדים אל תתייעצו בילדכם אלא השקיעו בבבחירת מזרן אורטופדי איכותי ולא רך מידי.

רב המזרנים שלנו הינם מזרני קפיצים אולם ניתן גם למצוא מזרנים ללא קפיצים איכותיים מאוד.

איך עשויי מזרן קפיצים?

ליבת מזרן מורכבת ממערכת קפיצים מתוחכמת הנושאת את רב מסת הגוף: בונל, מולטי סיסטם או קפיצים מבודדים מעליהם (גם בחלקו העליון של כל מזרן וגם בחלקו התחתון שלכל מזרן) שכבת ריבונד המגנה על הקפיצים, מבודדת אותם ושומרת על צורתו המקורית של מזרן זה לשנים רבות. מעליה שכבות פולימר אלסטי (כחול/סגול/לבן). ולבסוף, שכבת לטקס במזרן לטקס או שכבת ויסקו במזרן ויסקו. כל המרכיבים האלה עטופים בבד NON WOVEN , בד ז'אקרד או בד כותנה 100% משובח, יוקרתי ונושם המאפשר לעורנו לנשום ובכך נמנעת הזעה במהלך שנתכם. אפשר להזמין גם את רב המזרנים בתוספת שכבת פינוק PILLOW TOP, (פילוו טופ) כפולה משני צדדיו של מזרן.
כל מזרן עובר תהליך עיבוד אנטי בקטריאלי וברב המזרנים מערכת אוורור כפולהDOUBLE AIR SYSTEM, למניעת התפתחות רובד חיידקים במשטח השינה.

לרוב קיימות ידיות נשיאה משני צדדיו של כל מזרן לתפעול קל ונח.

ניתן להשיג מזרן בכל מידה מבוקשת, עד למידה 200X200.

המזרנים שלנו נמדדים מדרגה 2 (= הרכה ביותר) עד דרגה 8 (= הקשיחה ביותר).

כל מזרן מכוסה באחריות, רובם ל- 5-20 שנים. (אין אחריות על הבד, ועל התפירה).
כל המזרנים, ללא חשש שעטנז.

פרטים נוספים בדף המוצר של כל מזרן.

לכל דגם מזרן ניתן לרכוש מיטת בסיס מרופדת שהיא בדיוק בגודלו של מזרן ואינה תופסת מקום מיותר ואז ניתן אפילו בחדר קטן להכניס מיטה גדולה יותר. למיטת בסיס מרופדת ניתן לשלב שידות בצידי המיטה ושידת טואלט עם מראה לתת לחדר השינה שלכם מראה מושלם. ריפוד מיטת הבסיס יכול להיות באותו בד של מזרן המוזמן אך גם בבד מיקרופייבר בגוונים שונים.

צוות רהיטים און ליין ישמח לייעץ לכם ולעזור לכם בבחירת מזרן המתאים ביותר עבורכם.

שינה נעימה ו.....

תחזוקת מזרן: אחת לחודשיים שלושה יש להפוך את המזרן ב – 180 מעלות ובמידה ומזרן זהה בשני צידיו יש להפוך אותו על פניו. אסור בתכלית האיסור לגהץ על מזרן כלשהו, בשביל זה יש מתקנים מיועדים לגיהוץ

חשוב!!!!!!!!!!!!!
לפני ביצוע הזמנת מזרן אנא הצטיידו במידת המיטה המיועדת לאותו מזרן, אורך ורוחב.
לייבסיטי - בניית אתרים