תקנון האתר

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

תקנון


 


כללי
ברוכים הבאים לאתר רהיטים און ליין ע"מ 513420323 המשמש כחנות למכירת מוצרים ושירותים באופן מקוון.
כתובתנו: משק 6, כפר טרומן.
כל האמור באתר ובתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
השימוש והרכישה דרך אתר רהיטים און ליין כפופה לתנאים המפורטים להלן והם מהווים הסכם מחייב בינך לבין מפעילי האתר ובעליו.
המשתמש באתר, בעצם שימושו, מביע את הסכמתו לכל תנאי השימוש באתר ולכל הכללים החלים על המשתמש בו. כמו כן מצהיר המשתמש כי הוא מודע לכל תנאי התקנון באתר ומקבלם וכי לא תהיה לו כל טענה או תביעה כנגד בעלי האתר ומפעיליו או נגד כל אדם מטעם המפעיל למעט טענות הקשורות בהפרת תקנון זה.
רק התנאים המופיעים בתקנון זה יחייבו את המפעיל או בעל האתר כלפי המשתמש המבצע פעולות באתר.
כל התמונות באתר הן להמחשה בלבד. יתכנו שינויים בין התמונות לבין המוצר במציאות, מכיוון שהמוצרים מוצגים על גבי מסך מחשב ויכול להיות שיהיו הבדלי גוונים גם כתוצאה מהטעיית תאורה בעת הצילום. לגבי מזרנים ומיטות מרופדות יכול להיות שהמוצר בפועל ירופד בבד בגוון שונה מהבד בתמונה וכן יכולה להשתנות צורת תפירת הקווילט אך מבנה המזרן לא יהיה שונה מהמיפרט.
מחיר המוצר הוא המחיר שהיה נקוב ביום ביצוע ההזמנה. לא יחולו שינויים במחיר זה לכאן או לכאן, הן במידה ותהיה התייקרות במחיר המוצר או תהיה הוזלה או מבצע של מוצר זה. 
בעלי האתר ומפעיליו שומרים על זכותם לשנות תקנון זה מעת לעת אולם שינוי שיבוצע יחול רק על רכישת מוצרים ושירותים שהוזמנו לאחר השינוי. במקרה של סתירה בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים תגברנה הוראות תקנון זה על כל הוראה או פרסום אחר.
מפעילי האתר או בעליו לא אחראים לתוכנם של קישוריות (לינקים) המופעים באתר רהיטים און ליין או לכל פרט אחר הקשור לאותם הקישורים.

המכירות
רהיטים און ליין מאפשרת לכם הלקוחות לרכוש את המוצרים, ממיטב יצרנים בארץ ובעולם, המוצעים על ידנו בדרך מהירה וקלה ובמחירים תחרותיים.
כל מוצר יוצג בדף מכירה שבו יוצגו פרטים מלאים על אותו מוצר. במידה ופרט או פרטים אינם ברורים לכם אנא צרו קשר לבירור הנושא לפני ביצוע ההזמנה על ידיכם.
רשאים לבצע הזמנות באתר רק בני 18 ומעלה שיש להם כתובת דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעלי כתובת מגורים ואשר ברשותם כרטיס אשראי בר תוקף.
רהיטים און ליין רשאית למנוע מגולש באתרה את האפשרות לבצע הזמנה באתר במקרים כמו חשד לשימוש לאופן פלילי או רשלני.
המכירה תהיה תקפה רק לאחר קבלת אישור לעסקה חברת כרטיסי האשראי.
במידה שהעסקה לא אושרה על ידי חברת האשראי יקבל הלקוח הודעה כדי שיפעל להסדרת האישור להשלמת העסקה. ספירת ימי האספקה תחל מיום אישור העסקה ע"י חברת כרטיסי האשראי. אם האישור מחברת כרטיסי האשראי לא יתקבל עד תום 7 ימים ממועד ההודעה על אי אישור העסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי אזי רהיטים און ליין שומרת לעצמה את הזכות לבטל את ההזמנה.
מסירת פרטים כוזבים היא עבירה פלילית והמוסר פרטים כוזבים צפוי לנקיטת הליכים משפטיים ואזרחיים כלפיו.
רהיטים און ליין מציגה מוצרים ושירותים ואת מחיריהם כפי שנקבע מראש כולל זמן אספקה. המוצרים לא נמצאים במלאי וייוצרו לאחר קבלת ההזמנה והתשלום מהלקוח. 
בהרשמה לאתר מאשר הלקוח, מבצע הפעולה, להיכלל ברשימת הלקוחות הנמנים על תפוצת הדיוור הישיר של  רהיטים און ליין והוא מאשר לרהיטים און ליין לשלוח אליו דואר עם מסר שיווקי.
ניתן להסיר את הרישום מרשימת התפוצה בכל עת.
המוצרים המוצגים באתר אינם מיועדים לשימוש מוסדי או מסחרי והם לשימוש ביתי בלבד אלא אם צוין אחרת.
איקונים וכל מידע ו/או חומר כתוב לרבות תמונות, גרפיקה, סמני מסחר, לוגו וכיוצא בזה, הינם בבעלותה של רהיטים און ליין ו/או מי מטעמה.

אספקת המוצרים
החנות ו/או הספקים ידאגו לאספקת המוצר לכתובת שהוקלדה בדף ההזמנה, (אלא אם סוכם אחרת), תוך המועד הנקוב בדף המוצר. האספקה תתואם טלפונית עם המזמין אולם אם מכל סיבה לא יוכל המזמין לקבל את המוצר/ים באותו מועד תדחה האספקה והמזמין לא יוכל לטעון שהמוצרים לא סופקו במועד המובטח.

תתכן סטיה של 1%-2% מהמידות הנקובות בדפי המוצר והמזמין לא יוכל לטעון שהמוצרים שסופקו אינם תואמים את הזמנתו במידה ואכן תחול סטיה שכזאת. כמו כן סטיה שכזאת לא תהווה עילה לביטול ההזמנה.
החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר/ים בהתאם לתנאי האספקה שצוינו בדף המוצר, בכפוף לתשלום מלא עבור המוצר/ים.
החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור באספקת המוצר במקרים הבאים:
1. כוח עליון.
2. שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
3. כל סיבה שהיא שאינה בשליטת רהיטים און ליין אלא אם ארעה בשל רשלנות החברה. 
אספקות המוצרים ,בתשלום דמי ההובלה או ההובלה וההרכבה, יהיו מבאר שבע בדרום ועד לקריית מוצקין בצפון להוציא ישובים הנמצאים מעבר לקו הירוק וישובים שאינם נכללים באיזור החלוקה המצויינים במפה, אלא אם סוכם אחרת בכפוף לתשלום נוסף ובכפוף למועד האספקה שיסוכם.
מחירי ההרכבה לא כוללים חיבור או התקנה לקיר. במידה והמרכיבים ירכיבו את המוצרים לקיר אצל הלקוח, ההרכבה תעשה בהסכם שבין המרכיב ללקוח ורהיטים און ליין מסירה מעל עצמה כל אחריות לגבי התקנה שכזאת.
אין אפשרות לאיסוף עצמי של המוצרים אלא אם סוכם אחרת.
תחול תוספת מחיר של 50 ש"ח לכל קומה מעל לקומה השלישית במידה והמוצר או חלקו לא נכנס למעלית. כמו כן במידה והמוצר או חלקו אינו נכנס למעלית או שאין אפשרות להעלותו בבטחה דרך חדר המדרגות יוזמן מנוף. עלות המנוף יתווסף לשאר העלויות. מחיר המנוף הוא 400 ש"ח והוא ישולם בנפרד.
דמי המשלוח ישולמו על ידי הלקוח במסגרת התשלום בגין המוצר או בנפרד, לפי מה שיסוכם או חלקם במסגרת התשלום בגין המוצר וחלקם האחר במועד האספקה (ישירות למוביל).
למניין ימי האספקה יחשבו רק ימים א-ה לא כולל חגים, ערבי חגים וחול המועד.

החלפת מזרן
לאחר קבלת מזרן מומלץ לא להסיר את אריזתו המקורית ולישון עליו עד 30 יום אך לא פחות משבועיים ורק כאשר בטוחים שאותו מזרן אכן מתאים לכם ניתן להוציאו מאריזתו. במידה ואתם חשים שסוג מזרן זה לא מתאים לכם תוכלו להחליפו לאחר בתנאי שמידת המזרן סטנדרתית ובתשלום הובלה עבור ההחלפה בסך 300.00 ש"ח באזורי החלוקה המצויינים בדפי המוצר. במידה שהלקוח מוביל את המזרן בעצמו הוא לא יחוייב בתשלום עבור ההובלה.

ביטול עסקה

א. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם
ב. הודעה על הביטול תימסר בטלפון 088-600222, פקס 08-9750303, בדוא"ל netfurniture@gmail.com. בהודעת הביטול יש לציין את שם ומספר תעודת הזיכוי של הצרכן.
ג. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
ד. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
ה. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי באריזתו המקורית.
ו. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
ז. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
ח. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית".
ט. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך גילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. 

העסק רשאי לדרוש מהצרכן להציג לפניו תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, ובלבד שלא ידרוש ממנו הוכחה נוספת לשם מימוש זכות הביטול כאמור. הצרכן יציג לפני העוסק אחד מהמסכים המפורטים בחוק.

 
בקשה חריגה לביטול קניה תעשה ע"י פניה בכתב לשירות הלקוחות באמצעות משלוח פקס ל:- 08-9750303 או הודעת דואר אלקטרוני
ל:- netfurniture@gmail.com  בציון סיבת הביטול.
במידה ולאחר ביצוע רכישה של מוצר יתברר כי המוצר אזל רשאית רהיטים און ליין לבטל את המכירה ולהחזיר לרוכש את מלוא התמורה שנתקבלה ממנו בעבור מוצר זה.

 
דיון ושיפוט
הדין החל על תקנון זה הוא הדין הישראלי. סמכות השיפוט לכל עניין ומחלוקת נתונה לבתי המשפט בארבעת המחוזות בלבד.

אחריות
על הלקוח לבדוק את המוצר בעת קבלתו ללדווח לחנות על כל פגם או אי התאמה של המוצר למוצר שהוזמן.
תקופת האחריות הינה לשנה מלאה מיום אספקת הסחורה, אלא אם צוין אחרת בדף המוצר, והינה באחריות היצרנים/יבואנים ועל פי התנאים שיקבעו על ידי כל אחד מהספקים. במידה והצרכן נתקל בבעיה במימוש האחריות, החברה תנקוט בכל האמצעים על מנת לסייע לצרכן לאתר את היצרן לצןרך עמידה בתנאי האחריות.
אחריות למזרנים: למזרנים שלהם אחריות יצרן של עשר שנים ויותר, למשך שנה האחריות כוללת הובלה מבית הלקוח וחזרה. בתום שנה ההובלה מבית הלקוח וחזרה היא על חשבון הלקוח. למזרנים עם אחריות קצרה יותר מעשר שנים יותר ההובלה מבית הלקוח וחזרה היא על חשבון הלקוח גם בשנת האחריות הראשונה.
הצגת תעודת אחריות או חשבונית היא תנאי לתוקף האחריות.
אנו מתחייבים לתקן או להחליף המוצר או חלק ממנו כתוצאה משימוש בחומרים פגומים או פגם בייצור. אין אחריות על בדים או תפירה ועל פלסטיק וזכוכית למעט חלקי פרזול העשויים פלסטיק.
אין אחריות לנזק עקב מגע עם מים.
האחריות לא תהיה בתוקף במקרה של מוצר שהורכב בבית הלקוח, (כגון ארון קיר, מערכת שינה, מזנון או פריט אחר), במידה והפריט הוזז ממקומו שלא ע"י מתקין מוסמך מטעמנו או מוצר שהורכב שלא ע"י מתקין מטעמנו או מוצר שפורק והורכב בשנית שלא ע"י מתקין מוסמך על ידנו.

אבטחת האתר
רהיטים און ליין נוקטת אמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. העברת הנתונים מתבצעת בטכנולוגיית SSL בצורה מוצפנת.
במידע שנמסר בעת ביצוע ההזמנה אין אנו עושים שימוש למעט למטרת ביצוע ההזמנה ואספקתה, כגון הנפקת הזמנה קבלה וחשבונית ומשלוח אישור לכתובת הדוא"ל, הפקס או בדואר ללקוח המזמין אך לא לאף מטרה אחרת וכמו כן פרטים אילו לא ימסרו לאף גוף אחר למעט לגורמים הקשורים לביצוע ולאספקת המוצרים.

שירות לקוחות
בכל שאלה או בירור בכל נושא שהוא ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות
בדואר אלקטרוני: netfurniture@gmail.com
בטלפון: 088-600-222
בפקס: 08-9750303
קניה נעימה!

 


 

 

לייבסיטי - בניית אתרים