איך לבחור מזרן נכון?

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

איך לבחור מזרן נכון?


 

כיצד לבחור את המזרון הנכון ביותר עבורכם?

אלו מבנינו שישנים טוב מבלים כשליש מחייהם במיטה, גם אלו מבנינו שזוכים לפחות שעות שינה מבלים כמות זמן לא מבוטלת על מזרן כזה או אחר. בהתאם לכך, בחירת מזרן הינה החלטה מהותית וחשובה בכל הנוגע לבריאות עמוד השדרה ואיכות השינה. השאלה הנשאלת היא: איזה סוג מזרן כדאי לבחור?
בשוק המזרנים קיימים כיום 4 סוגי מזרנים עיקריים: מזרן קפיצים, מזרן ספוג פוליאוריתן, מזרן "לטקס" ומזרן ספוג ויסקואלסטי.

לכל מזרן יש שם

  • הנפוצים ביותר הם מזרני הקפיצים, הבנויים מקפיצים המוטבעים באופן נפרד בתוך המזרן ומגיבים למשקל הגוף המונח עליהם. איכות מזרן שכזה נמדדת לפי כמות הקפיצים שהוא מכיל, בנוסף ישנה חשיבות לקוטרם ולאיכותם של הקפיצים.
    מזרן קפיצים איכותי לרוב יהיה יקר יותר מסוגי המזרנים האחרים.
  • מזרן ספוג פוליאוריתן הינו זול יחסית ומצוי בבתים רבים במיוחד במיטות בחדרי ילדים. מזרן זה קל מאוד וניתן להזזה אך לא תמיד מעניק את התמיכה המספקת ולא מחזיק מעמד לאורך זמן.
  • מזרן ספוג "לטקס" מיוצר בטכנולוגיה צפופה ומיוד לספוג אנרגיה. מזרן זה עמיד לאורך זמן ואינו סופח חומרים אלרגניים, אך אינו זול.
  • מזרן ספוג ויסקואלסטי הינו פיתוח יחודי של תעשית החלל האמריקאית ומקנה תמיכה מלאה לכל חלקי הגוף בנקודות לחיצה מינימליות.
  • המומלץ ביותר הוא אוו מזרן המשלב כמה חומרים או מספר שיטות באותו מזרן.

על מה יש להקפיד ברכישת מזרן?

מזרן טוב הבנוי מחומרים איכותיים אמור להחזיק כ- 10 שנים. מזרנים מוצעים בגדלים שונים ועליכם לבחור מזרן בעל גודל המתאים לגופכם ולהרגלי השינה שלכם. למזרנים שונים מידת רכות שונה, הקפידו שהבד המכסה את המזרן אינו אוגר חום, רצוי לבחור מזרן המרופד בבד מזרן העשוי בד כותנה או בד ג'אקרד. מזרן שבו פתחי אוורור ועשוי מחומרים איכותיים שאינם מתפוריים, מזרן שעבר טיפול להגנה מפני בקטריות.
כמו כן, מומלץ להפוך מזרן כל 3 חודשים לערך ולסובב אותו במידת האפשר – יש להשתמש בידיות המובנות המיועדות לכך. חובה להגן על מזרן מפני רטיבות ורצוי לשאוב אותו בשואב אבק לעיתים קרובות.
רצוי לרכוש מזרן מחנות המאפשרת החלפת מזרן לאחר קבלות ולכן לאחר קבלת מזרן מומלץ לא להסיר את אריזתו המקורית ולישון עליו עד 30 יום לא פחות משבועיים ורק כאשר בטוחים שאותו מזרן אכן מתאים ניתן להוציא מאריזתו. במידה ואתם חשים שסוג מזרן זה לא מתאים לכם תוכלו להחליפו לאחר. (בד"כ החלפתו כרוכה בתשלום עבור ההובלה).
לייבסיטי - בניית אתרים