חדרי ילדים ונוער - לגדול ביחד

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

חדרי ילדים ונוער - לגדול ביחד


 

חדרי ילדים ונוער – לגדול ביחד!

חדרי ילדים הם החדרים הכי דינאמיים בבית. הילדים גדלים והופכים לנוער ויש לעמוד עם היד על הדופק בכל מה שקשור להתפתחות של הילד. כשהילד הופך נער יש צורך אמיתי בשינוי האווירה השוררת בחדר הילדים. זה הזמן שבו הילד הופך לבוגר וגם לו יש מה להגיד בכל מה שקשור לעיצוב חדרי ילדים.

חשוב לציין כי חדרי ילדים הם מבצרם של הילדים. בניגוד למבוגרים שבייננו, חדרו של הילד זה הטריטוריה היחידה שיש לו, החדר שייך לו ורק לו ולכן בעת עיצוב חדרי ילדים יש טעם להתייעץ עימם ולהבין כיצד הם היו רוצים לעצב את חדרם. עבודה משותפת יכולה לחסוך הרבה בעיות בעתיד.

עיצוב חדרי ילדים – מילדות לנעורים

עיצוב חדרי ילדים איננו עניין של מה בכך, צריך להסתכל לטווח הארוך ולקחת בחשבון שינויים עתידיים, שכן הילדים גדלים ומתבגרים מדי יום, מדי שעה. אז הנה כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם במלאכת עיצוב חדרי ילדים.

חדרי ילדים – תכנון מקדים

רגע לפני שאתם מתחילים הלכה למעשה לעצב חדרי ילדים חשוב לערוך תכנון מקדים של אזורי החדר. דרך אחת שבה ניתן לתכנן את החדר היא למשל הקצאת אזורים ייעודיים: אזור ללימודים הכולל שולחנות עבודה ולימודים, אזור למשחקים ואירוח ואזור שכולו מוקדש לשינה. חלוקה זו יכולה בהחלט גם לתרום לסדר בחדר אך גם לסדר בראש.

חדרי ילדים ואחסון

אחסון הוא אחד מן המוטיבים הכי חשובים בעיצוב חדרי ילדים. לילדים יש הרבה צעצועים, ניירות ופיצ'פקייס שחייבים להיות מאוחסנים אך בד בבד עליהם להיות גם נגישים. דרך מצוינת לפתור את בעיות האחסון הם באמצעות ארגזים ומגירות. אלו יכולים לחסוך הרבה זמן ואנרגיות. כך בעת שהילד מסדר את החדר כל מה שהוא צריך לעשות זה פשוט ל"זרוק" את כל הצעצועים לתוך הארגז והחדר ישמור על מראהו המסודר.

חדרי ילדים וריהוט

כאשר בוחרים ריהוט עבור חדרי ילדים ראוי לזכור כמה דברים חשובים. ראשית הילדים גדלים מהר מאוד לכן לא פעם כדי לרכוש ריהוט שכולל מחשבה עתידית, כגון : מיטות נוער, שולחנות עבודה ופינת מחשב – ריהוט שיכול לשמש את הילד גם בנעוריו.
שנית חשוב לקחת בחשבון את העובדה שילדים נוטים לנזקים. על כן כאשר אתם עומדים בפני בחירת ריהוט עבור חדרי ילדים ראוי לרכוש ריהוט עמיד לאורך זמן גם אם הוא קצת יותר יקר. תחשבו על זה, מה שתחסכו עכשיו יעלה לכם ביוקר אחר כך.
לייבסיטי - בניית אתרים