חדרי ילדים - לחיות בתוך חלום מתוק

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

חדרי ילדים – לחיות בתוך חלום מתוק


 

חדרי ילדים – לחיות בתוך חלום מתוק

עיצוב חדרי ילדים צריך להיות פרקטי, נוח ובטוח ובסופו של דבר - להעניק לילד סביבה חמימה לגדול בה. הדחף לתכנן ולעצב את החדר המושלם עבור ילדינו הוא דחף מוכר ונפוץ, הרבה פעמים אנו נוטים להגשים את חלומות ילדותנו דרך הילדים שלנו וזה טבעי. עיצוב חדרי ילדים מאפשר לתת חופש לדמיון, מותר להעיז ואפילו להגזים עם הצבעים והצורות וליצור חדר שיהיה פנטזיה. עם זאת, חשוב לזכור כי טעמם של ילדים משתנה בקצב מסחרר במהלך התבגרותם, ולכן מומלץ להציב גבולות ולבחור קווי עיצוב שיתאימו להם לאורך זמן.
כמו כן, חשוב להקפיד על בטיחות ואיכות הריהוט שאתם מכניסים לתוך חדרי ילדים, הקפידו על תו תקן ועל שימוש בצבעים לא רעילים, כאן יש יתרון במקרה של חדרי ילדים  מתוצרת כחול לבן מכיוון שיש תקן לחומרי הגלם המיובאים לארץ לעומת חדרי ילדים המיוצרים בחו"ל ומיובאים לארץ כרהיט גמור שעליו אין חובת תקינה.

חלוקה נכונה של חדרי ילדים

חדרי ילדים צריכים להכיל פונקציות רבות בתוך חלל קטן יחסית. חדרי ילדים משמשים למנוחה, ללימודים ולמשחק ולאירוח חברים ועליהם להיות מאובזרים באופן חכם כך שכל הצרכים האלו יקבלו מענה אך עדיין ישאירו מרחב תנועה סביר בחדר.
בעת העיצוב של חדרי ילדים יש לקחת בחשבון שילובים של ארון בגדים, מיטה, שולחן עבודה, ספרייה ומקום למשחקים. במידה והחדר אמור לאכלס יותר מילד אחד, יש להתייחס לעובדה שכל ילד צריך את הפינה שלו ואת המקום שלו בארון, לא מומלץ להקצות לשני ילדים את אותו השולחן (אלא אם יועד לכך ויש הפרדה לכל ילד) או אותו ארון בגדים משום שכל אחד צריך את פרטיותו וזהו פתח למריבות. במידה ומשתמשים באותו הארון רצוי לחלקו לשני חלקים זהים.

פתרונות אחסון ועיצוב חדרי ילדים

מומלץ להתייעץ עם מעצבי חדרי ילדים שישמחו לתת לכם ייעוץ לגבי מיקום פינת העבודה, תכנון תאורה מספקת, אפשרויות שונות לגודל ומיקום המיטה והשימוש בה כמקום אחסון לצעצועים או כספה נפתחת. הרצפה המומלצת לחדרי ילדים היא פרקט משום שהוא פחות קר מרצפה וילדים מעדיפים לרוב לשבת על הרצפה ולא ליד שולחן. כמו כן הפרקט קל לניקוי יחסית, אינו צובר אבק ומחירו שווה לכל נפש. שיטה נחמדה ולא יקרה לעיצוב קירות החדר היא הדבקת טפטים או מדבקות קיר התואמים למצעים או לווילונות ויוצרים מראה הרמוני ונעים לעין.

לייבסיטי - בניית אתרים