חדרי ילדים | חדרי נוער

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

חדרי ילדים וחדרי נוער


 

בחירת חדר ילדים

בבואכם לבחור לילדכם חדר ילדים או חדר נוער עליכם לקחת בחשבון שהחדר הבסיסי צריך להכיל ארון קיר, שולחן כתיבה ומחשב או מערכת עבודה ארגונומית, כוננית או יחידה לאחסון (יכול להיות חלק ממערכת הכתיבה), מיטה או ספה.
בתוך חדרי ילדים גדולים יותר ניתן להוסיף כורסא או פוף, שידה ליד המיטה ואלמנטים עיצוביים בהתאם לגיל הילד או הילדה ובהתאם לצו האופנה.

צריך לקחת בחשבון שבנכם או בתכם מארחים את חבריהם בחדרי הילדים שלהם והוא נשוא גאוותם. כמו כן הם מבלים בהם את רוב שעות היום והלילה, הכנת שיעורים, קריאה, משחקים, צפייה בטלביזיה ושינה. לכן יש לאפשר לילדכם לקחת חלק בהחלטות לפני הקניה ועיצוב חדרי ילדים ולהתחשב בצרכים שלהם. צריך לזכור חדרי ילדים בסופו של דבר מיועדים לילדים ולא להתגאות בפני החברים שלכם.

חדר ילדים - מחשבה לטווח ארוך

חשוב להשקיע מחשבה בתכנון חדרי ילדים או חדר נוער ולחשוב לטווח הרחוק. רצוי שהריהוט בחדר יהיה בצבעים שיתאימו לילדכם לטווח הארוך ואילו את הצבעים המשתנים בהתאם לגיל רצוי ולפנטזיה של הילד בכל תקופה בחייו להכניס באבזרים כמו: אהילים, תמונות, כסא או כורסא, כיסויי מיטה ובכל אלמנט שקל להחליפו ללא צורך בהחלפת כל החדר והוא יוכל ללוות אותם לשנים ארוכות ואולי אפילו עד לאחר הצבא.
גם צביעת חדרי ילדים יכולה להיות בגוונים המתאים לילדכם בכל גיל. רצויי שצבע חדרי ילדים יהיה מסוג צבע העמיד בתלאות שהוא צפוי לעמוד בהם.

חשוב שיהיה בתוך חדרי ילדים מקום לאחסון של ספרים וצרכי לימוד, דיסקים משחקי מחשב, משחקי קופסא. חשוב שתהיינה כמה מגירות לאחסון של פריטים קטנים וכמובן ארון לבגדים לשמיכות ועוד.

שולחן הכתיבה או מערכת עבודה ארגונומית בתוך חדרי ילדים רצוי שיהיה בה מקום למחשב (מסך, מקלדת, כונן ומדפסת) וכמו כו מרחב גדול מספיק לכתיבה ומקום לאחסון מכשירי הכתיבה, אבזרים למחשב ואחסון של ספרים מחברות וכו'.

המיטה או הספה בתוך חדרי ילדים רצוי שתהיה ברוחב של 80-90 ס"מ או לבוגרים יותר מיטה וחצי ברוחב 120 ס"מ. רצוי שיהיה בה מקום אחסון ובמידת האפשר מיטה תחתית או מיטה נפתחת.
בבחירת מזרן למיטה שבתוך חדרי ילדים אל תתייעצו בילדכם אלא השקיעו במזרן אורטופדי איכותי ולא רך מידי. כמו כן רצוי לתת את הדעת גם בבחירת הכסא לשולחן הכתיבה שיהיה נוח ואורטופדי.
ניתן גם לרכוש לכל חדרי ילדים מיטה או ספת נוער עם מנגנון ראש מתרומם.

רצוי להשאיר בעיצוב חדרי ילדים מקום פנוי על הקיר למסך טלוויזיה במיקום שיהיה נוח לצפות בו.

חדרי ילדים - ריהוט בחדר

חדרי ילדים וחדרי הנוער שלנו מיוצרים ומעוצבים באיכות המעולה במפעלים המשלבים את מיטב הטכנולוגיה והמיכון הממוחשב והמשוכלל ביותר החיתוך והחירור של האלמנטים נעשה ע"י מיכון ממוחשב כמעט ללא מגע יד אדם ואנו משתמשים בפרזול איכותי במיוחד תוך הקפדה על הנדסת אנוש לנוחות מכסימלית והכול במחירים שיכולים להתאים לכל אחד.

הריהוט בתוך חדרי ילדים ניתן להזמנה מחומרים שונים בהתאם לטעמכם ולתקציב. הפשוט יותר הוא המלמין על לוחות שבבית בעובי של 16-17 מ"מ, יותר איכותי ויפה הוא המלמין על לוחות שבבית בעובי 28 מ"מ או שילוב של 17 מ"מ עם 28 מ"מ, אחר כך מלמין על לוחות MDF ולבסוף פורניר על לוחות סנדביץ או MDF או חדרי ילדים מעץ מלא רצוי עץ בוק או מייפל.

חדרי ילדים העשויים עץ מלא או מצופים פורניר בדרך כלל קלאסיים יותר ואילו חדרי ילדים המצופים מלמין בדרך כלל יותר מודרניים אך יש יוצאי דופן.

צוות רהיטים און ליין ישמח לייעץ לכם ולעזור לכם לבחור את המוצר המתאים ביותר עבורכם.
כל הארונות מותקנים בבתי הלקוחות ע"י צוותי מתקינים מקצועיים בעלי ניסיון רב.

חשוב!!!!!!!!!!!!!
לפני ביצוע ההזמנת ארונות אנא הצטיידו במידות החדרים או המידה של המקום המיועד לכל רהיט. אנא מדדו את רוחב גובה ועומק המיקום המיועד לארון. חשוב לבדוק ולקחת בחשבון שאין בליטות בקירות של חדרי ילדים, כמו פנלים או קיר עקום ושהארון לא יפריע לפתיחת דלת או חלון.
לייבסיטי - בניית אתרים