ארון בגדים 6 דלתות | רהיטים אונליין

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

ארון בגדים 6 דלתות


 
מעוניין בפרטים נוספים?
ארונות בגדים עם 6 דלתות
מאמרים נוספים:
ארונות קיר
חדרי שינה
מערכות שינה - סטארי נייט
חדרי ילדים וחדרי נוער
מזרן
מזנון ויטרינה ושולחן סלוני
ספות נוער ומיטה וחצי סטארי נייט
ספות נוער ומיטה וחצי מדי קומפורט
חשיבות המזרן וכיצד נבחר מזרן המתאים לנו

בזמן הורדת בגדי החורף מהבוידם והוצאת בגדי הקיץ מהארון, מגלים לעיתים כי גודל הארון אינו מספיק. אז מה עושים כאשר הארון אינו מספיק לכל הציוד? מחפשים ארון גדול יותר. ארון בגדים 6 דלתות הוא הגדול שבארונות והוא יכול להכיל ציוד רב. השקעה בארון שכזה היא לטווח ארוך, איכותו ועמידותו היא לארוך שנים.

דגמים של ארון בגדים 6 דלתות

ארון בגדים 6 דלתות יכול להגיע בכמה דגמים וסוגים. הסוג הראשון הוא ארון עם דלתות פתיחה, שיש לו 6 דלתות, או יותר (כל דלת מחולקת לשניים, דלת עליונה ותחתונה), עם מגירות שממוקמות באמצע או בתחתית הארון. סוג נוסף הוא ארון עם דלתות הזזה, המכיל גם הוא מגירות. סוגי הצבעים והגימורים משתנים מארון לארון וקיים מבחר רב. אפילו קיימים ארונות עם פתח לטלוויזיה. ארונות אלו הם רחבים מאוד ולפני קנייתם, מומלץ למדוד את השטח המיועד לארון, על מנת לרכוש את הארון המתאים.

יתרונות של ארון בגדים 6 דלתות

מדוע לא להסתפק בארון עם 4 דלתות? ארון עם 6 דלתות יכול להכיל את כל הבגדים, בגדי חורף וקיץ כאחד ויכול לחסוך את שינוי קולקציית הארון לפי העונה. בנוסף לבגדים, ניתן לאחסן בארון מסוג כזה ציוד רב כמו שמיכות וכריות, מצעים, מזוודות וחפצים נוספים, ובכך לחסוך את פיזורם בפינות שונות בבית. קנייה של ארון כזה היא השקעה כספית, אך אם כבר קונים ארון בסדר גודל כזה, אז מקבלים ארון איכותי ועמיד, דבר זה ישתלם לאורך זמן.

חשוב לבדוק את איכות הארון

כאשר רוכשים ארון מסוג זה, חשוב לבדוק שיהיה איכותי ויעמוד לאורך זמן. חשוב לבחור ארון עם גימורים איכותיים, שיהיה מסוג חומר וצבע שאינם מתקלפים ושיהיה עמיד ויציב. ארון 6 דלתות הוא אינו פריט שמחליפים כל כמה שנים בגלל גודלו ומחירו ולכן חשובה האיכות. חנויות רבות מציעות ארונות 6 דלתות בגימור באיכות גבוהה, יציב ובעיצובים שונים. ארונות בגדים לילדים יכולים להיות גם הם ארון 6 דלתות, הם יישארו עם הילד לאורך זמן.

 

מחיר

מחיר הארון נקבע גם לפי גודלו של הארון וכיוון שארון 6 דלתות הוא הגדול ביותר מבין הארונות, הוא גם היקר ביותר. מחיר ממוצע של ארון כזה נע בין 2500-3700 ₪. מחיר הארון בטווח הזה נקבע על פי איכותו ועיצובו. ניתן להשיג ארונות בגדים במבצע גם מסוג 6 דלתות. ארונות בגדים 6 דלתות אינם ארונות בגדים זולים אך שווים את המחיר.

ארון בגדים 6 דלתות מתאים לכל מי שברשותו בגדים רבים, או ציוד רב שהוא צריך לאחסן. הוא שימושי ונוח. הדבר היחידי שחשוב לשים לב בעת רכישת ארון מסוג זה, הוא המחיר והאיכות, על מנת שהקנייה לא תהיה לשווא. המחשבה על בגדי קיץ וחורף באותו ארון, בהחלט מעניקה השארה ללכת ולקנות ארון מסוג זה.

לייבסיטי - בניית אתרים