ארון בגדים ארון קיר | רהיטים אונליין

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

ארון בגדים ארון קיר


 
מעוניין בפרטים נוספים?
ארונות בגדים למכירה אונליין
מאמרים נוספים:
ארונות קיר
חדרי שינה
מערכות שינה - סטארי נייט
חדרי ילדים וחדרי נוער
מזרן
מזנון ויטרינה ושולחן סלוני
ספות נוער ומיטה וחצי סטארי נייט
ספות נוער ומיטה וחצי מדי קומפורט
חשיבות המזרן וכיצד נבחר מזרן המתאים לנו

מי לא מכיר את הריטואל הקבוע של העברת בגדי חורף לארון למעלה והורדת בגדי הקיץ למטה, ולהיפך. לרבים נמאס מהתזוזה המתמדת של בגדיהם ולכן מעדיפים לרכוש ארון בגדים, ארון קיר, שישמש אותם לכל עונות השנה, יהיה רחב ונוח לשימוש ואפילו יכיל קניות עתידיות של בגדים. חלוקה נכונה של ארונות בגדים יכולה לחסוך בזמן ואנרגיה.

מה זה ארון קיר?

ארון קיר הוא ארון בעל דפנות, שניתן להעמיד בכל מקום, בדרך כלל הוא מונח בצמוד לקיר, או נכנס לסוג של נישה בקיר שהכינו עבורו. ארון הבגדים נמצא בדרך כלל בחדר השינה, או בחדר ארונות שנבנה במיוחד. ארון בגדים, מסוג ארון קיר הוא הנפוץ ביותר, הוא יכול להגיע בסגנונות שונים, עם דלתות הזזה או דלתות נפתחות, עם שתי דלתות או שש ועוד. מכיוון שהוא הנפוץ ביותר, הוא מגיע במגוון הרחב ביותר.

שימושים של ארון בגדים מסוג ארון קיר

ארונות יכולים לשמש לכל מיני דברים, החל מבגדים וכלה במקום לאחסון ציוד. בדרך כלל ארונות קיר משמשים לבגדים, לאחסון של ציוד ולאמבטיה. ארונות יכולים לשמש גם כמראה בנוסף לשימושם הרגיל, ולכן מומלץ להוסיף מראה לאחת מן הדלתות הפנימיות או החיצוניות של הארון. בנוסף, הארון מורכב בדרך כלל ממדפים ולכן יכול לשמש גם לאחסון תמרוקים וכדומה, מה שחוסך במקום במקרה של צפיפות בחדר. שימוש נוסף הוא אחסון נעליים, בארונות רבים יש מקום המיועד לאחסון מסוג זה.

סגנונות של ארון הבגדים וארון הקיר

כאשר מדברים על ארון בגדים ועל ארון קיר, מדמיינים בדרך כלל ארון סגור, עם דלתות הזזה או דלתות נפתחות. לעומתם, יש סגנון של ארון שחלקו פתוח וניתן לשים עליו חפצים שונים, כך הוא הופך לרהיט רב שימושי ודקורטיבי בבית. ישנם ארונות קיר שהם חלק מחדר ארונות. כאשר יש מקום בבית, חדר ארונות הוא פתרון מושלם למי שיש בגדים רבים וארון בודד אינו מספיק לו.

איפה ניתן לרכוש ארון קיר?

כיום, כל חנות עיצוב לבית, או חנות רהיטים מציעה מגוון של ארונות קיר המיועד לבגדים. החנויות השונות מציעות ארונות בגדים במבצע ולכן חשוב ללכת ולחפש בכמה חנויות. בנוסף, דבר שהפך להיות פופולארי כיום הוא להזמין ארון אצל נגר. דבר זה מומלץ למי שיש חוש עיצובי וחושב שיכול להרכיב ארון שיהיה נוח, פרקטי וגם אסתטי. ארונות בגדים זולים ניתן למצוא בחנויות רבות, המחיר שלהם נע בטווח רחב ולכן כל אחד היום יכול להרשות לעצמו לרכוש אחד.

ארונות הם כבר מזמן לא רק דבר שימושי, ארון בגדים, ארון קיר וסוגי ארונות נוספים משפיעים על עיצוב החדר כמו כל רהיט אחר. כדאי להתאים את ארון הקיר לחדר לו הוא מיועד, לדוגמא, לחדרי ילדים ישנם ארונות בגדים לילדים שמתאימים בדיוק עבורם, בגודל ובצבעים.

לייבסיטי - בניית אתרים