ארון בגדים 2 דלתות | רהיטים אונליין ארון בגדים 2 דלתות,

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

ארון בגדים 2 דלתות


 

מה יכול להכיל ארון בגדים 2 דלתות ?

מעוניין בפרטים נוספים?
ארונות בגדים 2 דלתות
מאמרים נוספים:
ארונות קיר
חדרי שינה
מערכות שינה - סטארי נייט
חדרי ילדים וחדרי נוער
מזרן
מזנון ויטרינה ושולחן סלוני
ספות נוער ומיטה וחצי סטארי נייט
ספות נוער ומיטה וחצי מדי קומפורט
חשיבות המזרן וכיצד נבחר מזרן המתאים לנו

כאשר רוצים לחדש את החדר, ולרכוש ארון חדש, לא רחב מדי אך שימושי, מומלץ לרכוש ארון בגדים 2 דלתות. ארון כזה, יכול להתפרש לגובה, אך מבחינת הרוחב שלו, הוא הצר ביותר מבין כל הארונות, ועדיין מכיל כמות רבה של בגדים. ארון בגדים 2 דלתות יכול להגיע בצורות שונות, צבעים שונים, דלתות ועיצובים שונים.

ארון כזה, יכול להכיל בממוצע כמעט את כל פריטי הלבוש העיקריים. בדרך כלל יש בו מקום לתלייה, מדפים, מגירות ולעיתים מקום לנעליים. הדבר החשוב הוא שהוא לא תופס הרבה מקום בחדר, וניתן להוסיף גם שידה אם המקום בארון לא מספיק ובכך לגוון מבחינת הרהיטים בחדר. ארון 2 דלתות, אינו מגיע בגודל אחיד, ישנם כאלו צרים ורחבים, הכל תלוי במרחב שקיים בחדר ובכמות הבגדים. יש חנויות המציעות להקטין את הארונות המשווקות על ידיהן ולהתאימן בגובה, ברוחב ובעומק, לצרכי הלקוח.

מחיר של ארון בגדים 2 דלתות

ארונות 2 דלתות, ארוכים וצרים, עם דלתות פתיחה, מחירם מתחיל בכ- 800 ש"ח. לעמות זאת ארונות בגדים הזזה, מחירם מתחיל מכ- 1600 ש"ח. ככל שהארון גדול יותר, מעוצב ומאובזר יותר, כך גם מחירו יקר יותר. כאשר מדובר בארון עם 2 דלתות, ניתן בקלות למצוא ארונות בגדים זולים, או ארונות בגדים במבצע. ארונות אלו, הם הקלאסיקה שבארונות ולכן מגיעים במגוון צורות ומחירים.

מיקומו של ארון בגדים 2 דלתות

אז היכן ניתן למקם ארון 2 דלתות? בגלל רוחבו של ארון מסוג זה, בהשוואה לארונות אחרים, ניתן למקם אותו כמעט בכל חדר בבית. בחדר ילדים, שלעיתים יכול להיות צפוף ועמוס בצעצועים, ארונות כאלה יכולים להיות מתאימים בשביל ארונות בגדים לילדים. גם בחדר האמבטיה, החלל אינו רחב ואינו מספיק בשביל ארון 4 דלתות בדרך כלל וכמובן גם במחסן או במזווה, לכן ארון 2 דלתות יכול להיות הפיתרון המושלם. בנוסף, גם בחדר השינה המרכזי ניתן למקמו ולשלבו יחד עם שידה, כי בדרך כלל כמות הבגדים של זוג היא גדולה.

עיצובים שונים של ארון בגדים 2 דלתות

ארון 2 דלתות מגיע בעיצובים שונים ומיוחדים. הארונות הקלאסיים הפשוטים, מורכבים משתי דלתות בלבד. ארונות מודרניים יותר, משלבים מגירות, מדפים ומקום לתלייה בארון אחד.

ישנם ארונות שגם חלק מן הארון פתוח ויכול לשמש להנחת תמרוקים. כמו כן, ישנם ארונות הזזה שמגיעים בכל מיני סוגי עיצובים מודרניים, במגוון צבעים, עשויים מחומרים מיוחדים ומביאים המון אור לחדר. כאשר מחפשים ארון בגדים 2 דלתות, חשוב לבדוק את האופציות השונות בשוק. כיוון שארון זה הוא הקלאסי ביותר וניתן למצוא אותו כמעט בכל חנות עיצוב, או חנות רהיטים, כדאי לקחת את הזמן ולבחור ארון זול ואיכותי, המשרת את המשתמש בו לפי צרכיו האמיתיים.

לייבסיטי - בניית אתרים