חדרי שינה - הפינה האינטימית שלנו

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

חדרי שינה - הפינה האינטימת שלנו


 

חדרי שינה – הפינה האינטימית שלנו

חדרי שינה הם המקום בו אנחנו צריכים להרגיש הכי נוח שרק אפשר. בחדר השינה שלנו אנחנו צריכים להיות מוקפים בצבעים, רהיטים, מצעים וילונות ושלל חפצים אשר משתלבים בהרמוניה כללית שמספקת לנו את הרוגע הדרוש. כל בחירה עבור חדרי שינה חשובה, מהפרט הקטן ביותר ועד הגדול ביותר. הבחירה חייבת להיעשות על פי הטעם האישי שלנו כדי שנוכל להיכנס אל חדר השינה אחרי יום ארוך ומתיש, לקחת נשימה ארוכה ולדעת שהגענו הביתה, אל המקום הכי אישי והכי אינטימי שלנו. חדרי שינה מודרניים דורשים השקעה תכנונית וכספית על מנת שנוכל להגיע לתוצאות הרצויות. במאמר זה נסקור שלושה גורמים בעלי השפעה מכרעת על הנוחות והאסטטיקה של חדרי שינה.

חדרי שינה – מזרונים אורטופדיים

נוחות של חדרי שינה נמדדת לרוב על פי איכות השינה שלנו. ומה משפיע יותר על השינה מאשר סוג המזרון איתו אנו בוחרים להעביר את לילותינו. המזרונים הפופולאריים ביותר היום הם המזרונים האורטופדיים אשר הפכו למוצר חובה בכל חדר שינה. בשנים האחרונות התחרות בתחום המזרונים גדלה, המחירים ירדו, והיום ניתן למצוא סוגים שונים של מזרונים אורטופדיים במחירים אטרקטיביים. אחד הסוגים הם מזרני הספוג האורטופדיים העשויים פוליאריתן מוקצף המקנה תחושת קשיחות. אלו הם מזרונים ללא קפיצים ולכן גם לא מורגשות בהם התנועות של בני הזוג. בנוסף ניתן למצוא מזרוני קפיצים המורכבים ממסגרת קפיצים אשר מעניקה תחושת גמישות. מזרוני קפיצים מגיבים לתזוזות הגוף ומתאימים את עצמם לתנוחות שונות כך שמשקל גופינו מתפזר עליו בצורה שווה. עוד סוג מזרונים פופולאריים עבור חדרי שינה מודרניים הם מזרוני הלטקס העשויים גומי טבעי, בעל יכולת התאוששות מרשימה ותכונות אלסטיות - המעניקים הרגשת נוחות מרבית ומזרני הויסקו  שהוא חומר ייחודי שפותח בנ.א.ס.א - סוכנות החלל האמריקאית, בעל תכונות מיוחדות של קליטת חום הגוף ויפזור משקל ולחצים בזכרון מיוחד. המזרן "זוכר" את משקל הגוף ובכך מקל מאוד על השינה ומעניק שינה אחידה והרמונית לאורך זמן.
.

חדרי שינה – חשיבותם של כלי מיטה

אם בחירת מזרונים עבור חדרי שינה נוגעת יותר לתחום הנוחות אזיי בחירת כלי מיטה עבור חדרי שינה נוגעת הן לתחום הנוחות והן לתחום האסטטיקה. כלי המיטה היוקרתיים והיקרים ביותר עשויים לרוב כותנה. יתרונם הוא בכך שהם מעניקים לחדר השינה ולמיטה מראה יוקרתי. מצעי כותנה נחשבים למצעים נושמים ורכים בשל העובדה שהבד ממנו הם עשויים מאפשר כניסת ויציאת אוויר. כלי מיטה נוספים אשר נוכל למצוא בחנויות הם כלי מיטה העשויים סאטן. סאטן עשוי ברוב המקרים מכותנה או משילובים של כותנה ומשי מלכותי. חומר נוסף ממנו עשויים כלי מיטה ופופולארי יותר בימי החורף הוא בד הפלנל. זהו בד אשר עשוי כותנה או צמר בשילוב סיבים סינטטיים. זהו בד זול יחסית, אך מחמם מאוד ולכן מתאים לימי החורף. וכולנו יודעים שאין כמו חדרי שינה חמימים להעביר בהם את לילות החורף.

ארונות בגדים עבור חדרי שינה

עוד אלמנט המשלב בין פרקטיקה לאסטטיקה בתוך חדרי שינה הם ארונות הבגדים. הארונות הם קריטיים בשמירת הסדר בחדר השינה, וככל שהארון יכיל פריטים רבים יותר מה טוב. חוסר סדר בחדר השינה גורם להרגשה לא נוחה של תזזיתיות וחוסר שקט. ישנם מגוון חומרים מהם עשויים ארונות בגדים הנמצאים בתוך חדרי שינה: ארונות עם דלתות עץ מלא, שילוב בין שני סוגי עצים, שילוב בין זכוכית ועץ, כאלו בעלי דלתות זכוכית, ארונות סיבית (שבבית) או ארונות  MDF -  Medium Density Fiberboard המצופים מלמין, ארונות סנדביץ בציפוי פורמקה או ארונות סנדביץ' מצופים פורניר עץ מלא. בחירת ארונות בגדים נכונה עבור חדרי שינה צריכה להתחשב גם בגודל החדר, בכמות הבגדים שברשותנו ובמספר האנשים המתגוררים בחדר.
לייבסיטי - בניית אתרים