ארונות קיר

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

ארונות קיר


 

ארונות

ארונות בחברתנו מיוצרים ומעוצבים באיכות המעולה במפעלים המשלבים את מיטב הטכנולוגיה והמיכון הממוחשב והמשוכלל ביותר החיתוך והחירור של האלמנטים נעשה ע"י מיכון ממוחשב כמעט ללא מגע יד אדם ואנו משתמשים בפרזול איכותי במיוחד תוך הקפדה על הנדסת אנוש לנוחות מכסימלית והכול במחירים שיכולים להתאים לכל אחד.

התכנון של ארונות מבטיח מגוון אפשרויות לאכסון נוח לכל מטרה.
את כל מגוון ארונות ניתן לבחור ולהזמין במגוון רב של גווני עץ.
את כל סוגי ארונות ניתנים להתאמה לחדרי שינה ולחדרי ילדים ונוער ולכל מטרה אחרת.
בחלק ניכר מסוגי ארונות ניתן לשלב גווני פסטל או גוון עץ אחר באלמנטים כמו חזיתות של מגירות וכו'

ארונות - חומרים

את המבחר של ארונות ניתן להזמין מחומרים שונים בהתאם לטעמכם ולתקציב. הפשוט יותר הוא המלמין על לוחות שבבית בעובי של 16-17 מ"מ, יותר איכותי ויפה הוא המלמין על לוחות שבבית בעובי 28 מ"מ או שילוב של 17 מ"מ עם 28 מ"מ, ציפוי המלמין עמיד לשנים רבות והוא עמיד בפני שריטות. אחר כך מלמין על לוחות MDF ולבסוף פורניר בציפוי לכה על לוחות סנדביץ או MDF.

הדלתות חזית של ארונות שעשויות חומרים שונים וגימורים שונים בהתאם לכל דגם של כל ארון וארון. דלתות חזית במבחר ארונות שבבית בציפוי מלמין, בסוגי ארונות אחרים עשויות הדלתות MDF בציפוי מלמין בדרך כלל בכבישה צורנית המקנה לחזית הארון שידרוג עיצובי, דלתות אחרות מעוטרות בפרופילים הדלתות של ארונות הסנדביץ בציפוי פורניר מצופות פורניר במרכז ועשויות עץ מייפל מלא מסביב.

ארונות - תכנון פנימי

ניתן לשנות את התכנון הפנימי של כל סוגי ארונות על ידי הוספה או גריעה של מדפים ו/או מוטות תליה ועל ידי הוספה של מגירות פנימיות ולמעשה הלקוח מעצב את הארון לפי צרכיו.
כמעט את כל דגמי ארונות שלנו ניתן להזמין בגדלים שונים החל ב- 2 דלתות ועד 8 דלתות.
כמעט לכל דגמי ארונות שלנו ניתן להנמיך את הגובה ולחלק נרחב של ארונות ניתן להקטין את הרוחב ואפילו את עומק הארון לפי דרישת הלקוח.
ניתן להגביה את רב דגמי ארונות על במה המאפשרת ניקוי נוח תחת הארון ועיצוב חדשני יותר. חלק ניכר מדגמי ארונות מגיעים מראש עם במה.

צוות רהיטים און ליין ישמח לייעץ לכם ולעזור לכם לבחור את ארונות הקיר הבאים שלכם.

לסיכום קניית ארונות ברהיטים און ליין מבטיחה לכם מוצר מעולה, תכנון ועיצוב גמישים לפי דרישתכם במגוון של גדלים להתאמה כמעט לכל מקום ובמגוון רב של גוונים לפי דרישתכם.

חשוב!!!!!!!!!!!!!
לפני ביצוע ההזמנת ארונות אנא הצטיידו במידות החדרים או המידה של המקום המיועד לכל ארון. אנא מדדו את רוחב גובה ועומק המיקום המיועד לארון. חשוב לבדוק ולקחת בחשבון שאין בליטות בקירות כמו פנלים או קיר עקום ושהארון לא יפריע לפתיחת דלת או חלון.
לייבסיטי - בניית אתרים