ארונות קיר - שילוב הרמוני

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

ארונות קיר – שילוב הרמוני


 

ארונות קיר - שילוב הרמוני בין נוחות ועיצוב

סגנון העיצוב המודרני מאופיין במינימליזם ובחלל פתוח המאפשר מרחב תנועה, ארונות קיר משתלבים נהדר עם סגנון עיצובי זה. ארונות קיר אינם תופסים מקום ונראים כתמונה או כטפט, לעיתים מותקנת עליהם גם מראה גדולה או ציפויים אומנותיים שונים.

שילוב של ארונות קיר מאפשר להוסיף לגודלו של הארון המקורי - הן מבחינת הגובה והן מבחינת הרוחב, וזה מאחר שבכל ארונות קיר אין נפח שיגביל את סידור הרהיטים האחרים בחדר.
חדרי ארונות רבים מורכבים בתוכם ארונות קיר ללא דלתות או בעלי דלתות הזזה או ממדפים וכוורות המחולקות ומונחות אחת על השנייה. דלתות הזזה חייבות להיות מונחות על מסילות מתכת בעלות פרזול איכותי - כדי שלא ירעישו בעת הפתיחה והסגירה דלתות ארונות קיר בעלי דלתות הזזה צריכות להיות בעלות מסגרת אלומיניום ופרזול איכותי במיוחד לאריכות ימים, המונע נפילה או יציאה מהמסילה של הדלתות לנוחות ולאריכות ימיהם של ארונות קיר.

עיצוב ארונות קיר

בשל ההשתלבות ההרמונית של ארונות קיר עם החדר ניתן להפוך אותם לפריט עיצובי. את גוון דלתות ההזזה כדאי להתאים למיטה ולשידות הנמצאות בחדר, כמו כן, מומלץ לעצב ארונות קיר בשילוב מוטיבים אחרים הפזורים בחדר כמו דוגמא של עלים, פסים זכוכיו חלביות או צבעוניות ועוד.
ארונות קיר בשילוב זכוכית חלבית נותנים מראה נעים ועדין, גם שילוב מראה גדולה על אחת מדלתות ההזזה של הארון הינה אופציה מקובלת ונפוצה שנותנת תחושה ויזואלית של הגדלת שטח החדר. כאשר מדובר בסגנון של ארונות קיר גדולים ועמוקים, מומלץ להתקין בתוך הארון מגירות פנימיות לנוחות האחסון.
כמובן שאפשר גם להעז ולהפוך את אותם ארונות קיר לפריט עיצובי המהווה את מרכז החדר על ידי שילוב דלתות בעלות צבע או מרקם נועז במיוחד.

שדרוג ארונות קיר למערכות קיר

מערכות הקיר הינן הצעקה האחרונה בשוק ארונות קיר. הכוונה היא לארון קיר אחד גדול הכולל בתוכו מספר חללים המיועדים לטלוויזיה, מערכת סטריאו או כל דבר אחר. מערכת הקיר מחולקת בצורה מאוד מסודרת כך שלכל פריט יש את המקום המיועד לו. זהו פתרון טוב כאשר למשל יש בחדר רק קיר אחד שאפשר לשים בו גם ארונות וגם טלוויזיה.
מערכות הקיר מהוות תחליף לאותם ארונות קיר הקונבנציונליים ויתאימו הן לחדרי שינה והן לחדרי עבודה כמו גם לבתי מלון ועוד.
לייבסיטי - בניית אתרים