ארונות - כי לכל דבר יש מקום

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

ארונות - כי לכל דבר יש מקום


 

ארונות – כי לכל דבר יש מקום

ארון הוא אחד הרהיטים החשובים ביותר בכל בית, הרי אנו חייבים מקום אחסון לכל הדברים שאנו קונים, אף אחד לא רוצה שכל הדברים שלו יהיו מפוזרים ויצרו אי סדר טוטאלי, ארונות הם הפתרון היעיל לבעיה זו מימים ימימה. כיום, ארונות משמשים לא רק כמקום אחסון אלא כפריט עיצובי לכל דבר ומהווים חלק בלתי נפרד מקו הריהוט של הבית, כמו כן ארונות מוצבים כמעט בכל חדר ובשל כך יש לקחת אותם בחשבון כאשר מחליטים על סגנון הריהוט והצבע שישלוט בעיצוב הבית.

תכנון ארונות וחומרי העבודה

עומקו של ארון סטנדרטי הוא בין 55 ס"מ ל- 60 ס"מ וגובהו יכול להגיע עד 2.40 מטרים. שלדים של ארונות עשויים לרוב משבבית, MDF או עץ לבוד (עץ סנדביץ) על מנת שישמרו על עמידותו ויציבותו של הארון.
חזית ארונות והחלקים הפנימיים שלו עשויים ממגוון גדול של חומרים, צבעים ומרקמים כגון: שבבית או MDF מצופים במלמין, עץ לבוד בציפוי פורניר או פורמייקה בשלל גוונים, עץ מלא קלאסי, זכוכית שקופה או מחוסמת ועוד.

תכנון ארונות יעיל לוקח בחשבון מהי מטרת הארון, בין אם מדובר בארונות בגדים, ארונות אמבט, ארונות אחסון, למטבח או לסלון, מה הארון אמור לאחסן והיכן הוא ימוקם. לדוגמה: בחדרי ילדים מומלץ לבנות ארונות בעלי מגירות נשלפות בעוד שבמשרדים מומלץ לבנות ארונות עם חלוקה פנימית של מדפים בגדלים שונים. באם יש לכם בגדים רבים הדורשים תלייה יש לקחת זאת בחשבון בהקצבת המקום המיועד לכך. לפריטים קטנים או לנעלים מומלץ להוסיף מגירות פנימיות או חיצוניות.
בכל מקרה חשוב לתכנן ארונות מודולריים כך שתוכלו לסדר אותם מחדש בכל פעם כשתצטרכו, להגביה או להנמיך מדפים לפי הצורך למטרת נוחות סידור ארונות בהתאם לגודל הפריטים המאוכסנים בתוך ארונות.

חדר ארונות

כיום, בעת בניית בית או דירה נהוג להוסיף גם חדר ארונות. מדובר בחדר בגודל משתנה, מחדרון קטן בגודל של 2X2 ועד חדרי ארונות מפוארים ומוארים שיכולים לתפקד על תקן של חדר אירוח נוסף. חדר ארונות נבנה לרוב בסמוך לחדר השינה של ההורים ומהווה פתרון אידיאלי לאחסון בגדים, מצעים, נעלים ושאר חפצים שאין להם מקום מוגדר.
חדרי ארונות מאפשרים ניצול מקסימלי של החלל על ידי בניית מדפים לגובה והתקנה של מוטות תלייה הנמשכים כלפי מטה. כמו כן, נהוג להוסיף מגירות, מעמד לנעליים, מתלים מסתובבים, רשתות וסלסילות כך שכל פריט יאוחסן בצורה הטובה ביותר כך שישמר לאורך זמן.
 
לייבסיטי - בניית אתרים