אורנות קיר - פתרון אלגנטי לאחסון

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

ארונות קיר - הפתרון האלגנטי לאחסון


 


ארונות קיר – הפתרון האלגנטי לאחסון

ארונות קיר משמשים את כולנו באופן יום-יומי לאחסון בגדינו וחפצים נוספים, אולם לעיתים נראה שיש כאלו אשר אינם זקוקים להם. כך למשל, בסרטי הקולנוע, כאשר אשת חברה עשירה או נסיכה מתכוננת לקראת אירוע חברתי היא תפתח דלת אשר תוביל לחדר ארונות מפואר, בו עשרות שמלות, זוגות נעליים, תיקים ותכשיטים עומדים לרשותה. מעורר קנאה ככל שמחזה זה יהיה, המציאות מוכיחה שלרובנו אין חדר פנוי בביתנו להסב למלתחה. פתרון האחסון הפשוט והאלגנטי ביותר לבתים בישראל במאה העשרים ואחת, אם כן, הוא ארונות קיר.

מהם ארונות קיר?

כאמור, במרבית הבתים בישראל אין מקום פנוי רב בו ניתן להשתמש לאחסון, ולכן ארונות קיר מהווים פתרון פשוט, אידיאלי ואלגנטי לאחסון חפצים ביתיים שימושיים. ארונות קיר הינם ארונות אשר עומדים בפני עצמם ועומדים בצמוד לאחד מקירות החדר או בתוך גומחה אשר נבנתה במחשבה ראשונה להכלת ארון קיר (במקרים שכאלו יש לבחור היטב את ארון הקיר טרם רכישתו, ולמדוד אותו על מנת שיתאים לגודל הגומחה). ארונות קיר מחולקים לתאים או מדפים. חשוב לציין כי קיימים ארונות קיר רבים אשר מאפשרים לבעליהם לתכנן את פנימם מחדש, ולמעשה ליצור תאים ומדפים בגדלים שונים על פי צרכי האחסון השונים של כל צרכן.

עיצוב ארונות קיר

קיימות חברות רבות לעיצוב וייצור ארונות קיר, לכל אחת ואחת מהן צוותי תכנון ומעצבים אשר שוקדים יומם וליל על עיצוב ארונות קיר חדשים, תוך כדי התחשבות בצרכים פרקטיים ואסתטיים של הצרכן. לפיכך, קיימים אלפי סוגים של ארונות, בשלל צבעים וגוונים, גדלים ומאפיינים שונים אשר מעניקים לצרכן מגוון אפשרויות בחירה לארון על פי צרכיו. כך למשל עבור אנשים המעוניים לשים ארון קיר בחדר צר פותחו ארונות קיר בעלי דלת הזזה (ידועים גם בשם ארונות הזזה), בהם דלת הארון איננה נפתחת כלפי חוץ אלא מוזזת הצידה על גבי מסילה. באשר לעיצובם, ארונות קיר המודרניים הינם כעקרון בצורה מלבנית אשר תתאים לחדר בבית מודרני, וצבועים בצבע אחיד. הם עשויים משלל חומרים כעץ, פלסטיק, מתכת ועוד. לעיתים ישולבו בהם מטעמים אסתטיים חלקים מחומר אחר, כזכוכית, מתכות שונות ועוד. מעניין לציין כי בתקופות היסטוריות ארונות קיר היו באופן מסורתי מפוארים יותר מעיצובי ארונות קיר בני זמננו – בדגמי ארונות קיר היסטוריים ניתן למצוא פיתוחים, חריטות, גילופי חיות, יצורים קסומים ועוד. לפיכך, חשוב לציין כי חברות רבות המייצרות ארונות קיר מאפשרות להזמין בהזמנה מיוחדת ארונות קיר בעלי עיצוב היסטורי וייחודי יותר אך רב יצרני ארונות קיר מייצרים ארונות סטנדרטיים יותר עם אפשרות לשילוב של צבעים, דלתות מראה, דלתות זכוכית ואלמטים שונים בחזיתות ארונות קיר.
לייבסיטי - בניית אתרים