ארונות בגדים מעוצבים | רהיטים אונליין

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

ארונות בגדים מעוצבים


 
מעוניין בפרטים נוספים?
ארונות בגדים מעוצבים
מאמרים נוספים:
ארונות קיר
חדרי שינה
מערכות שינה - סטארי נייט
חדרי ילדים וחדרי נוער
מזרן
מזנון ויטרינה ושולחן סלוני
ספות נוער ומיטה וחצי סטארי נייט
ספות נוער ומיטה וחצי מדי קומפורט
חשיבות המזרן וכיצד נבחר מזרן המתאים לנו

כל רהיט בחדר, צריך להשתלב בהרמוניה אם שאר הפריטים ועם סגנון העיצוב של החדר, וכך גם ארון הבגדים. ארון הוא לא סתם פריט, אלא פריט גדול, שיכול לתרום לאווירה העיצובית של החלל. ארונות בגדים מעוצבים ניתן למצוא בחנויות רבות, כמעט כל חנות כיום מציעה מגוון של ארונות מעוצבים כדי לגוון את הבחירה של הלקוח ולעמוד בתחרות הקשה.

סגנונות עיצוב

ישנם סגנונות עיצוב בסיסיים, שתקפים כמעט לכל רהיט, תאורה או חלל. הסגנון הקלאסי, שדוגל בפשטות וביופי, יהיה נקי, עדין ופשוט. סגנון מודרני הוא חד יותר, לעיתים א-סימטרי, לא צפוי וחדשני. ארונות מסוג כזה הם יצירתיים יותר, עשויים מחומרים מגוונים ומשתלבים עם החדר המודרני. סגנון כפרי, מאפיין כיום בתים רבים, ארונות פשוטים, בדרך כלל עשויים מעץ, או צבועים בצבעים עדינים. ישנו סגנון עתיק, שמשלב בתוכו סגנון קלאסי. בסגנון כזה ישנו דגש על הפריטים הקטנים, עץ עתיק, ידיות מקושטות ועוד.

ארונות בגדים מעוצבים - גדלים וצורות

ארונות בגדים מעוצבים, משתנים בגודלם וצורתם. ארון בגדים ממוצע, הוא ברוחב של כ-1.60-1.80 ס"מ, ומתנשא לגובה של כ- 2.3 מטר ויותר בממוצע. ארונות גדולים במיוחד, יכולים להיות רחבים יותר. לארון קיימת צורה בסיסית אחת, מלבנית, אך צורתה הפנימית משתנה, ישנם ארונות הזזה, ארונות פתיחה וחדר ארונות. צורת הארון בדרך כלל כוללת מגירות, מקום לתלייה, מדפים ולרוב מקומות אחסון לנעליים. החלוקה של כל אלו תלויה בעיצוב הארון. בחלק מן הארונות, ישנו חלל פתוח.

ארונות בגדים מעוצבים - חומרים

ארונות בגדים מעוצבים יכולים להיות עשויים מחומרים שונים וכמובן בצבעים שונים ומגוונים. עץ הוא אחד החומרים הנפוצים לבניית ארון, ישנו עץ טבעי ועץ תעשייתי. בעבר נהגו להשתמש בעץ טבעי, אך חסרונותיו הובילו לשימוש בעץ תעשייתי, הנעשה בידי אדם ומכיל בתוכו עץ טבעי עם תוספות לחיזוק ועמידות העץ. חומר נוסף הוא פורמייקה, שיתרונותיו הם עמידה בפני לחות וניקוי קל. חומר זה יכול להגיע בצבעים שונים. אלו הם החומרים הבסיסיים, כאשר ישנם רכיבים שונים נוספים שמשתמשים בהם לבניית ארונות, כמו מתכת למשל.

ארונות בגדים מעוצבים - צבעים

גם העץ וגם הפורמייקה ניתנים לצביעה ולכן ארונות מגיעים בצבעים שונים. ישנה צביעה שקופה שנועדה לחזק את העץ וצביעה אטומה שמאפשרת שימוש במגוון של צבעים וסגנונות עיצוב, כמו מראה עתיק, גבישי וברק. תוספת של זכוכית, תחרה, משי ועוד, יכולה לשדרג את עיצוב הארון. לדוגמא, ארונות בגדים לילדים, נצבעים בדרך כלל על ידי לכות אקריליות, על בסיס מים, שאינן רעילות.

היכן ניתן להשיג ארונות בגדים מעוצבים?

ארונות מעוצבים ניתן להשיג בחנויות ריהוט המתמחות בעיצוב, כמו גם בנגריות שמתאימות עבור הלקוח את עיצוב הארון. גם בחנויות ריהוט רגילות ניתן למצוא מגוון של ארונות מעוצבים. כאשר מחפשים ארונות בגדים זולים, ניתן למצואם אך דבר זה דורש חיפוש והשוואת מחירים. מחיר הארון יכול להגיע לטווחים שונים, ולכן אלו הזקוקים להנחת מכירים, מומלץ לבדוק רכישת ארונות בגדים במבצע.

לייבסיטי - בניית אתרים