ארונות בגדים לילדים | רהיטים אונליין

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

ארונות בגדים לילדים


 
מעוניין בפרטים נוספים?
ארונות בגדים לילדים
מאמרים נוספים:
ארונות קיר
חדרי שינה
מערכות שינה - סטארי נייט
חדרי ילדים וחדרי נוער
מזרן
מזנון ויטרינה ושולחן סלוני
ספות נוער ומיטה וחצי סטארי נייט
ספות נוער ומיטה וחצי מדי קומפורט
חשיבות המזרן וכיצד נבחר מזרן המתאים לנו

כאשר חושבים על חדר ילדים, חושבים על צבעים שמחים, רהיטים נוחים, שייצרו אווירה טובה בחדר, כי הרי שמחת הילדים היא שמחת ההורים והיא משפיעה על האווירה בכל הבית. כך גם הרהיטים בחדר הילדים צריכים להיות. ארונות בגדים לילדים מותאמים בדיוק עבורם מבחינת העיצוב, הגודל, החומרים והנוחות, ומוסיפים לשמחת החיים ולאסתטיקה בחדר.

מה צריך לקחת בחשבון כאשר מדובר בארונות לילדים?

כאשר מדובר בארונות לילדים, צריך לקחת בחשבון את החומר ממנו עשוי הארון, שלא יהיה יהווה סיכון כלשהו עבורם, כמו זכוכית. בנוסף, ילדים משחקים בחדרם וכולם יודעים כי ניקיון וסדר עוד לא מגיע בגיל קטן, לכן, מומלץ לא לרכוש ארונות יקרים מדי, אלא לחפש ארונות בגדים במבצע או ארונות בגדים זולים. בהמשך לכך, רצוי גם לבחור ארון העשוי מחומר שקל לניקיון. בנוסף, אם הילדים בגיל שבו הם מוציאים בגדים לבד מהארון ויכולים להתלבש לבד, כדאי שגובה הארון יהיה בהתאם.

עיצוב ארונות בגדים לילדים

ישנם עיצובים מגוונים המתאימים לחדרי ילדים, החל מארונות צבעוניים ומקושקשים, ארונות עץ צבועים וארונות קלאסיים. בחירת הארון לילדים צריכה להיות בהתאם לעיצוב החדר כולו, אם החדר מעוצב בסגנון קלאסי לבן, אז כדאי שגם הארון יהיה בצבע בהיר ועדין. אם בחדר הילדים יש הרבה צבעים, או מוטיב חוזר בחדר, כדאי שכך יראה גם הארון. הכיף בחיפוש ארון לחדר הילדים הוא שאפשר לגוון מהצבעים המוכרים ולבחור במשהו נועז יותר שיוסיף שמחה לחדר.

סידור ארונות בגדים לילדים

אז מהי הדרך הטובה ביותר לסדר את הארון עבור הילדים? הדבר הראשון הוא להניח את הדברים החשובים והשימושיים ביותר במגירות תחתונות. את הבגדים היפים שקונים לילדים, מומלץ לשים גבוה יותר, על מנת שלא ישמשו לאחד מהמשחקים. אם הילדים עוד קטנים ואינם מתלבשים לבד, סידור הארון תלוי אך ורק בהורים ובנוחות שלהם, אך אם הילדים גדולים מספיק, אפשר לעשות זאת כפעילות משפחתית. יחד עם הילד ניתן לבחור את בגדיו האהובים ביותר, ולכן רצוי שיהיו בהישג יד.

סוגי ארונות בגדים לילדים

ישנם כמה סוגי ארונות בגדים לילדים, הראשון הוא ארון קיר עם דלתות פתיחה, ארון סטנדרטי קלאסי. בנוסף, ישנם ארונות קיר, שחלק מהם פתוח, בדרך כלל עם מגירות בתחתית הארון ויכולים לשמש לשידה קטנה. סוג נוסף הוא ארונות בגדים הזזה, שמגיעים גם בעיצוב לחדר ילדים. ארונות לילדים בדרך כלל יותר נמוכים מארונות רגילים ויותר צרים, כך שניתן למקם אותם כמעט בכל פינה בחדר.
ארונות בגדים לילדים צריכים להיות נוחים, שימושיים, בטיחותיים ויפים. אם לא נמצא הצבע האהוב על הילד, או ארון בגדים שמתאים בדיוק עבור הצבע בחדר הילדים, תמיד ניתן לרכוש ארון לבן קלאסי, ולצבוע אותו לפי הטעם. חשוב שגם הידיות והדלתות יהיו בטוחות לשימוש עבור הילדים, מחומרים בטיחותיים ונוחים לפתיחה וסגירה של הארונות.

לייבסיטי - בניית אתרים