ארונות בגדים בזול | רהיטים אונליין

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

ארונות בגדים בזול


 
מעוניין בפרטים נוספים?
ארונות בגדים בזול
מאמרים נוספים:
ארונות קיר
חדרי שינה
מערכות שינה - סטארי נייט
חדרי ילדים וחדרי נוער
מזרן
מזנון ויטרינה ושולחן סלוני
ספות נוער ומיטה וחצי סטארי נייט
ספות נוער ומיטה וחצי מדי קומפורט
חשיבות המזרן וכיצד נבחר מזרן המתאים לנו

רכישה של ארון נעשית בדרך כלל כאשר נגמר המקום בארון הנוכחי. קונים כמה פריטים חדשים וכבר אין לאן להכניס אותם. מה עושים במצב כזה, שהתקציב לא מאפשר קנייה יקרה, אך בכל זאת זקוקים לארון חדש? עושים השוואת מחירים ומחפשים ארונות בגדים בזול. התחרות היום במשק ובשוק זה בכלל, מאפשרת לצרכן לרכוש ארון בזול.

השלבים לחיפוש ארונות בגדים בזול

הדבר הראשון החשוב בחיפוש ארונות בגדים זולים, הוא קניית ארון המתאים למידות החדר ולא גדול יותר. גודל הארון משפיע על מחירו ולכן חשוב למדוד את מימדי המקום בו מיועד להיות הארון, מבחינת הגובה, העומד והרוחב. לאחר מכן, יש לבחור ארון שמורכב מחומרים זולים יותר. בנוסף, מחירו של הארון לא תמיד מעיד על איכותו, ארונות זולים מחזיקים גם הם לשנים רבות. טיפ נוסף הוא לעשות סקר שוק והשוואת מחירים בין מספר חנויות וחברות, לא מומלץ לקנות בחנות הראשונה שמגיעים אליה.

מחירים של ארונות בגדים בזול

מחיר ארונות נע בטווח רחב מאוד של מחירים, החל מכמה מאות שקלים לעשרות אלפי שקלים. מחיר של ארונות בגדים בעלי שתיים או שלוש דלתות יכול להתחיל מ-400 שקלים ולהגיע עד ל-1500 שקלים. ארונות גדולים יותר, בעלי 4 או שש דלתות, יכולים לעלות בין 2000-5500 שקלים. חשוב לזכור כי תמיד ניתן למצוא ארונות בגדים במבצע.

שיפוץ ארונות קיימים

כאשר רוצים לחסוך בהוצאות, ניתן לשפץ חלק מן הארונות וחלק מהם לרכוש מחדש. ישנן חברות רבות המציעות חלקים מסוימים של ארונות, כמו שיפוץ ידיות ובכך לשדרג את מראה הארון. דוגמא נוספת היא ארונות מטבח, שניתן להחליף את הדלתות שלהן על פי הזמנה ובכך להפוך אותן למודרניות יותר. כאשר מדובר בארון, חשוב לשמור על טיבו לאורך זמן ולכן מומלץ לנקות אותו בכל תקופה ולא להשתמש בחומרים שעלולים להרוס אותו.

היכן ניתן למצוא ארונות בגדים בזול?

ארונות בגדים זולים ניתן למצוא בחנויות רבות, כמעט כל חנות היום מציעה מגוון של מחירים שנעים בין מאות שקלים לאלפי שקלים. ישנם שני סוגים בולטים של חנויות, אלו אשר מציעות ארונות מוכנים לקנייה וכאלו המציעות בנייה והרכבה של ארון לפי בקשת הלקוח. לדוגמא, אם מחפשים ארונות בגדים לילדים, ניתן למצוא ארון מוכן לילדים. בדרך כלל ארונות כאלו לא יהיו גדולים במיוחד ולכן מחירם בהתאם, או שניתן לבקש ארון בהזמנה, לפי כמות הבגדים וגודל חדר הילדים.
כאשר מדברים על ארונות, חשוב לזכור כי זוהי השקעה לטווח ארוך, ארון הוא אינו רהיט שמחליפים כל כמה שנים, אלא הוא נשאר לאורך שנים רבים. בכל זאת, לא תמיד משתלם להוציא אלפי שקלים על ארון וכדאי לרכוש ארונות בגדים בזול. מומלץ להסתכל בקטלוגים ובאינטרנט לפני החיפוש הרגלי, כך ניתן לקבל מושג על גדלים, צבעים ומחירים, ולבוא מוכנים.

לייבסיטי - בניית אתרים